tiistai 23. kesäkuuta 2009

DRAMIN' ABOUT HARRY AGAIN

Tuosta viimeisestä kirjoituksesta unohtui minun, piksulovesharryn, uni:

Oli talvi ja autinko paistoi. Seisoin keskellä lumista peltoa aivan yksin. Hassua oli, ettei minulle ollut yhtään kylmä! Kauan aikaavain seisoin siinä, kunnes yhtäkkiä minulle tuli kylmä. Tiesin sen heti, ankeuttajia. Katsoin pelokkaana taivaalle ja samalla sekunnilla näkökenttääni ilmestyi joukko ankeuttajia. Jähmetyin paikalleni pelosta, mutta hetken kuluttua tunsin lämpimän kosketuksen olkapäälläni... SE OLI HARRY! Harry tuli pelastamaan minua! Hän lausui jonkun oudon loitsun mitä en ollut ennen kuullut ja siinä samassa ankeuttajat olivat poissa :O Kiitin Harrya, jolloin hän otti minut syliinsä ja kantoi minut tylypahkaan, jossa Dumbledore yms toivottivat minut tervetulleeksi. Sitten heräsin.

Uni oli aivan ihana! Olin niin onnellinen siinä. Harry pelastaa aina kyllä se tiedettiin hihhih :o) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti